25 Aralık 2012 Salı

17-21 Aralık 2012 Tarihleri arasında Antalya'da düzenlenen Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Kursu Forumunda yeniden grupların oluşturulması ve yeni kazanımlar ile gerçekten yeni ufuk ve yeni katma değerler alarak illerimize geri döndük. Bize iyi bir liderlik örneği gösteren Adnan Hoca'ya , Hıfzı hocama ve grup çalışmaları ile tüm arkadaşlarımıza yeni birşeyler katmak üzere yoğun çalışma yapanlara teşekkür bir borç olmaktan çok gönülden sunulan bir yansı gibi değerlendirilmelidir.
İllerimizde de bizi yoğun bir kurs proğramı bekliyor. Tüm arkadaşlarımın yeni yılını şimdiden kutlar;  sağlık, başarı ve tüm sevenleri ile birlikte nice yeni yıllar temenni ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder